Поиск по материалам сайта
Cлова начинающиеся на букву "Е"
Показаны лучшие 100 слов (из 173).
Чтобы посмотреть все варианты, нажмите
Кол-во | Слово (варианты) |
114 | ЕВА (ЕВЕ, ЕВЫ, ЕВУ, ЕВ) |
258 | ЕВАНГЕЛИЕ (ЕВАНГЕЛИИ, ЕВАНГЕЛИЯ, ЕВАНГЕЛИЮ, ЕВАНГЕЛИЯХ) |
95 | ЕВАНГЕЛИСТ (ЕВАНГЕЛИСТА, ЕВАНГЕЛИСТОМ, ЕВАНГЕЛИСТЫ, ЕВАНГЕЛИСТОВ) |
138 | ЕВАНГЕЛЬСКИЙ (ЕВАНГЕЛЬСКОМУ, ЕВАНГЕЛЬСКАЯ, ЕВАНГЕЛЬСКОЕ, ЕВАНГЕЛЬСКОМ) |
12 | ЕВГЕНИЙ, ЕВГЕНИЯ (ЕВГЕНИИ, ЕВГЕНИЕМ) |
33 | ЕВДОКИЯ (ЕВДОКИИ, ЕВДОКИЮ, ЕВДОКИЕЙ, ЕВДОКИЙ) |
14 | ЕВНУХ (ЕВНУХОВ, ЕВНУХАМИ, ЕВНУХУ, ЕВНУХИ) |
19 | ЕВПАТИЙ (ЕВПАТИЯ, ЕВПАТИИ, ЕВПАТИЕМ) |
22 | ЕВПРАКСИЯ (ЕВПРАКСИИ, ЕВПРАКСИЮ) |
117 | ЕВРЕЙ (ЕВРЕЕВ, ЕВРЕИ, ЕВРЕЯМ, ЕВРЕЯ, ЕВРЕЯХ) |
150 | ЕВРЕЙСКИЙ (ЕВРЕЙСКОГО, ЕВРЕЙСКОЙ, ЕВРЕЙСКИМ, ЕВРЕЙСКОМУ) |
9 | ЕВРИПИД (ЕВРИПИДА) |
53 | ЕВРОПА (ЕВРОПЫ, ЕВРОПУ, ЕВРОПЕ) |
28 | ЕВРОПЕЙСКИЙ (ЕВРОПЕЙСКИХ, ЕВРОПЕЙСКОЙ, ЕВРОПЕЙСКОМ, ЕВРОПЕЙСКОГО, ЕВРОПЕЙСКИЕ) |
27 | ЕВФРАТ (ЕВФРАТА, ЕВФРАТУ, ЕВФРАТЕ) |
11 | ЕВХАРИСТИЯ (ЕВХАРИСТИИ) |
315 | ЕГИПЕТ (ЕГИПТА, ЕГИПТЕ, ЕГИПТУ, ЕГИПТОМ) |
157 | ЕГИПЕТСКИЙ (ЕГИПЕТСКОЙ, ЕГИПЕТСКОГО, ЕГИПЕТСКИХ, ЕГИПЕТСКИМ) |
79 | ЕГИПТЯНЕ (ЕГИПТЯНАМИ, ЕГИПТЯНАМ) |
15 | ЕГИПТЯНИН (ЕГИПТЯНИНА, ЕГИПТЯНИНЕ) |
20 | ЕГУПТЕ (ЕГУПТА) |
15 | ЕГУПТЯНЕ (ЕГУПТЯНЫ, ЕГУПТЯН) |
239 | ЕДА (ЕДЫ, ЕДЕ, ЕДУ, ЕДОЙ) |
11 | ЕДИГЕР (ЕДИГЕРА, ЕДИГЕРЕ, ЕДИГЕРОМ) |
40 | ЕДИНЕНИЕ (ЕДИНЕНИЯ, ЕДИНЕНИЮ, ЕДИНЕНИИ) |
37 | ЕДИНИТЬ (ЕДИНИ, ЕДИНИМ, ЕДИНИТ) |
119 | ЕДИНИЦА (ЕДИНИЦЕ, ЕДИНИЦЫ, ЕДИНИЦУ, ЕДИНИЦЕЙ) |
13 | ЕДИНОБОРСТВО (ЕДИНОБОРСТВЕ) |
8 | ЕДИНОВЕРЕЦ (ЕДИНОВЕРЦЕВ, ЕДИНОВЕРЦАМИ, ЕДИНОВЕРЦЫ) |
12 | ЕДИНОВЕРНЫЙ (ЕДИНОВЕРНЫХ, ЕДИНОВЕРНЫЕ, ЕДИНОВЕРНЫМИ, ЕДИНОВЕРЕН, ЕДИНОВЕРНОЙ) |
21 | ЕДИНОГЛАСНЫЙ (ЕДИНОГЛАСНО) |
10 | ЕДИНОДУШИЕ (ЕДИНОДУШИИ, ЕДИНОДУШИЮ, ЕДИНОДУШИЯ, ЕДИНОДУШИЕМ) |
21 | ЕДИНОДУШНЫЙ (ЕДИНОДУШНО, ЕДИНОДУШНЫ, ЕДИНОДУШНАЯ, ЕДИНОДУШЕН, ЕДИНОДУШНОМ) |
13 | ЕДИНОМЫСЛИЕ (ЕДИНОМЫСЛИЕМ, ЕДИНОМЫСЛИЮ, ЕДИНОМЫСЛИЯ, ЕДИНОМЫСЛИИ) |
17 | ЕДИНОМЫШЛЕННИК (ЕДИНОМЫШЛЕННИКАМИ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКОВ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКОМ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКАМ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКА) |
16 | ЕДИНООБРАЗНЫЙ (ЕДИНООБРАЗНО, ЕДИНООБРАЗНЫЕ, ЕДИНООБРАЗНАЯ, ЕДИНООБРАЗНЫ, ЕДИНООБРАЗНА) |
51 | ЕДИНОРОДНЫЙ (ЕДИНОРОДНОГО, ЕДИНОРОДНЫМ, ЕДИНОРОДНУЮ, ЕДИНОРОДНАЯ) |
26 | ЕДИНОСУЩНЫЙ (ЕДИНОСУЩНУЮ, ЕДИНОСУЩЕН, ЕДИНОСУЩНОЮ, ЕДИНОСУЩНОГО) |
97 | ЕДИНСТВЕННЫЙ (ЕДИНСТВЕННОГО, ЕДИНСТВЕННОМУ, ЕДИНСТВЕННАЯ, ЕДИНСТВЕННУЮ) |
203 | ЕДИНСТВО (ЕДИНСТВА, ЕДИНСТВЕ, ЕДИНСТВУ, ЕДИНСТВОМ) |
1392 | ЕДИНЫЙ (ЕДИНОГО, ЕДИНОМУ, ЕДИН, ЕДИНО) |
15 | ЕДУЩИЙ (ЕДУЩИМ, ЕДУЩЕМ, ЕДУЩИХ, ЕДУЩИЕ) |
1689 | ЕЖ, ЕЖА (ЕЖЕ, ЕЖИ) |
9 | ЕЖЕГОДНИК |
19 | ЕЖЕГОДНЫЙ (ЕЖЕГОДНО, ЕЖЕГОДНУЮ, ЕЖЕГОДНОЕ, ЕЖЕГОДНЫМ) |
33 | ЕЖЕДНЕВНЫЙ (ЕЖЕДНЕВНО, ЕЖЕДНЕВНЫХ, ЕЖЕДНЕВНОЕ, ЕЖЕДНЕВНЫЕ, ЕЖЕДНЕВНАЯ) |
12 | ЕЗДА (ЕЗДЕ) |
126 | ЕЗДИТЬ (ЕЗДИЛ, ЕЗДЯТ, ЕЗДЯ, ЕЗДИ) |
26 | ЕЗДРЫ (ЕЗДРА, ЕЗДР) |
23 | ЕЗЕКИИ (ЕЗЕКИЮ, ЕЗЕКИЕЙ) |
101 | ЕЗЕРА (ЕЗЕРО, ЕЗЕРЕ, ЕЗЕРУ, ЕЗЕРЫ) |
36 | ЕКАТЕРИНА (ЕКАТЕРИНЫ, ЕКАТЕРИНЕ) |
12 | ЕКНУТЬ |
50 | ЕКТОРА (ЕКТОР, ЕКТОРУ, ЕКТОРЕ, ЕКТОРОМ) |
10 | ЕЛЕАЗАР (ЕЛЕАЗАРА) |
42 | ЕЛЕЙ (ЕЛЕЕМ, ЕЛЕЯ, ЕЛЕЕ) |
204 | ЕЛЕНА (ЕЛЕНЫ, ЕЛЕНУ, ЕЛЕНЕ, ЕЛЕНОЙ) |
39 | ЕЛЕОНСКОЙ (ЕЛЕОНСКУЮ, ЕЛЕОНСКАЯ) |
23 | ЕЛИЗАВЕТА (ЕЛИЗАВЕТЫ, ЕЛИЗАВЕТЕ, ЕЛИЗАВЕТУ) |
379 | ЕЛИКО (ЕЛИКА, ЕЛИКИ) |
49 | ЕЛИСЕЙ (ЕЛИСЕЯ, ЕЛИСЕЕМ, ЕЛИСЕЮ, ЕЛИСЕИ) |
32 | ЕЛЛИНСКИЙ (ЕЛЛИНСКОГО, ЕЛЛИНСКОМ, ЕЛЛИНСКИМ, ЕЛЛИНСКОЙ) |
69 | ЕЛЬ (ЕЛИ, ЕЛЕЙ) |
21 | ЕМШЕ (ЕМШИ, ЕМШЕМ, ЕМШУ) |
101 | ЕНОХА (ЕНОХУ, ЕНОХОМ, ЕНОХЕ) |
24 | ЕПАРХИЯ (ЕПАРХИЮ, ЕПАРХИИ, ЕПАРХИЕЙ, ЕПАРХИЯМ) |
652 | ЕПИСКОП (ЕПИСКОПА, ЕПИСКОПОМ, ЕПИСКОПЫ, ЕПИСКОПОВ) |
62 | ЕПИСКОПИЯ (ЕПИСКОПИЮ, ЕПИСКОПИИ) |
21 | ЕПИСКОПСКИЙ (ЕПИСКОПСКОЙ, ЕПИСКОПСКУЮ, ЕПИСКОПСКАЯ, ЕПИСКОПСКОГО) |
18 | ЕПИСКОПСТВО (ЕПИСКОПСТВА, ЕПИСКОПСТВЕ) |
22 | ЕПИСКУП (ЕПИСКУПА, ЕПИСКУПОМ, ЕПИСКУПУ, ЕПИСКУПЫ) |
17 | ЕПИСТОЛИИ (ЕПИСТОЛИЮ, ЕПИСТОЛИЕМ) |
12 | ЕПИТИМЬЯ (ЕПИТИМЬЮ, ЕПИТИМИЙ, ЕПИТИМЬЕЮ, ЕПИТИМЬЕЙ) |
10 | ЕПИФАНА (ЕПИФАН, ЕПИФАНЕ, ЕПИФАНУ, ЕПИФАНОМ) |
80 | ЕПИФАНИЙ (ЕПИФАНИЯ, ЕПИФАНИЮ, ЕПИФАНИЕМ, ЕПИФАНИИ) |
14 | ЕРА |
44 | ЕРАЗМ (ЕРАЗМА, ЕРАЗМЕ, ЕРАЗМУ, ЕРАЗМОМ) |
19 | ЕРЕМИН (ЕРЕМИНЫМ, ЕРЕМИНА) |
184 | ЕРЕСЬ (ЕРЕСИ, ЕРЕСЕЙ, ЕРЕСЬЮ, ЕРЕСЯМИ) |
391 | ЕРЕТИК (ЕРЕТИКОВ, ЕРЕТИКИ, ЕРЕТИКА, ЕРЕТИКАМИ) |
49 | ЕРЕТИЧЕСКИЙ (ЕРЕТИЧЕСКОГО, ЕРЕТИЧЕСКИХ, ЕРЕТИЧЕСКИМ, ЕРЕТИЧЕСКИЕ, ЕРЕТИЧЕСКАЯ) |
46 | ЕРМОЛАЙ (ЕРМОЛАЯ, ЕРМОЛАЮ, ЕРМОЛАЕМ) |
35 | ЕРМОЛИНА (ЕРМОЛИН, ЕРМОЛИНЕ, ЕРМОЛИНЫМ, ЕРМОЛИНУ) |
20 | ЕРМОЛИНСКОЙ (ЕРМОЛИНСКАЯ) |
53 | ЕРУСАЛИМ (ЕРУСАЛИМЕ, ЕРУСАЛИМА, ЕРУСАЛИМУ) |
13 | ЕРЬ (ЕРЕЙ, ЕРИ) |
127 | ЕСМЫ (ЕСМЕ, ЕСМО, ЕСМА) |
80 | ЕСТВА (ЕСТВУ, ЕСТВЫ, ЕСТВОЮ, ЕСТВЕ) |
190 | ЕСТЕ (ЕСТА, ЕСТЫ) |
103 | ЕСТЕСТВЕННЫЙ (ЕСТЕСТВЕННО, ЕСТЕСТВЕННЫМ, ЕСТЕСТВЕННОЕ, ЕСТЕСТВЕННОЙ) |
169 | ЕСТЕСТВО (ЕСТЕСТВА, ЕСТЕСТВОМ, ЕСТЕСТВЕ, ЕСТЕСТВУ) |
204 | ЕСТЬ (ЕЛ, ЕДЯТ, ЕСТ, ЕЛИ, ЕМ) |
137 | ЕСТЬСТВО (ЕСТЬСТВА, ЕСТЬСТВУ, ЕСТЬСТВЕ, ЕСТЬСТВОМ) |
34 | ЕТЕРА (ЕТЕР, ЕТЕРЫ, ЕТЕРУ, ЕТЕРО) |
45 | ЕФЕС (ЕФЕСЕ, ЕФЕСА) |
96 | ЕФРЕМ (ЕФРЕМА, ЕФРЕМОМ, ЕФРЕМУ, ЕФРЕМЕ) |
35 | ЕФРОСИНА (ЕФРОСИН, ЕФРОСИНОМ, ЕФРОСИНЕ) |
9 | ЕХАВШИЙ (ЕХАВШИМ, ЕХАВШИЕ) |
205 | ЕХАТЬ (ЕХАЛ, ЕДУ, ЕХАЛИ, ЕДЕТ) |
17 | ЕХИДНЫЙ (ЕХИДНА, ЕХИДНЫ) |
Несколько случайно найденных страниц
по слову
ЕЛИКО (ЕЛИКА, ЕЛИКИ)
Входимость: 6. Размер: 125кб.
Часть текста: временных лет (оригинал) Начало княженья Святославьля. Начало княженья Святославьля. В лето 6454. Ольга съ сыномъ Святославомъ събра вои многы и храбры, и иде на Деревьскую землю. И изыдоша древляне противу. И снемъшемася обема полкома на скупь, суну копьемъ Святославъ на деревляны, и копье летевъ сквози уши коневи и удари в ногы коневи, бе бо велми детескъ.[141] И рече Свенгелдъ и Асмудъ: «Князь уже почалъ, потягнемъ, дружино, по князи». И победиша деревьляны.[142] Деревляне же побегоша и затворишася в городехъ своихъ. Ольга же устремися съ сыномъ своимъ на Искоростень городъ, яко те бяху убиле мужа ея, и ста около города съ сыномъ своимъ, а деревляне затворишася в городе, и боряху крепько из города, ведаху бо, яко сами убиле князя и на что ся предати. И стоя Ольга лето цело, и не можаше взяти города, и умысли сице: посла къ городу, ркущи: «Чего хощете доседети? А вси ваши городи передашася мне, и ялися по дань, и делають нивы своя и землю свою, а вы хощете голодомъ измерети, не имучися по дань». Деревляни же рькоша: «Ради быхомъ ся яли по дань, но хощеши мьшати мужа своего». Рече же имъ Ольга, яко «Азъ уже мьстила есмь мужа своего, когда придоша къ Киеву, и второе, и третьее, еже когда творяхут трызъну мужю моему. А уже не хощю отмщения творити, но хощю дань имати помалу и, смирившися с вами, поиду опять». Ркоша же древляне: «Что хощеши у нас? Ради даемъ и медом и скорою». Она же рече имъ: «Ныне у вас нету меду, ни скоры, но мала у васъ прошю: дайте ми от двора по три голуби и по три воробьи. Азъ бо не хощю тяжькы дани възложити на васъ, якоже мужь мой, но сего у вас прошю мала: изнемогли бо ся есте въ осаде, да вдайте ми се малое». Деревляне же ...
Входимость: 3. Размер: 56кб.
Часть текста: насъ презрети въ мнозей прелести мира сего, но посла на избавление наше Сынъ свой единочадный. Глаголеть бо пророкомъ Духъ Святый: «Не ходатай, ни аггелъ осия ны, но самъ сый преклонь небеса и сниде»;[1] и родися отъ святыя и пречистыя и неискусобрачныя приснодевыя Мария безъ семене отъ святаго Духа, и поживъ яко человекъ на земли, и страсть претерпе отъ твари своея, и смерть вкуси на кресте, безстрастенъ сый и бесмертенъ Божествомъ, и въ гробе положенъ, и въскресе третий день, явися ученикомъ своимъ и уверивъ я, и многа знамениа и чюдеса показа предъ ученикы, и взыиде на небо къ Отцю, и седе одесную, и посла святый свой Духъ на святыя апостолы, и теми вся языкы просвети и научи истинне веровати и славити Бога, и се, заповедаа, глаголаше: «Се азъ с вами есмь по вся дни до скончания века».[2] И се преже написаниа молю ти ся, Господи Исусе Христе Сыне Божий, молитвами пресвятыя и пречистыа Девы матере и всехъ небесныхъ силъ, и всехъ святыхъ молбами, и дай же ми разумъ, просвещенъ Божиею благодатью, подаждь мне худому и грешнеишу паче всехъ светлый подвигъ житиа и терпениа начати, еже о житьи блаженаго Аврамиа, бывшаго игумена монастыря сего святыя владычица нашея Богородица, его же день успениа ныне празднующи память чтемъ. Се же, братия, въспоминающу житие преподобнаго и не сущу написану, печалью по вся дни обдержимъ быхъ и моляхся Богу: «Господи, сподоби мя вся по ряду писати о житьи богоноснаго отца нашего Авраамиа», — да и по насъ сущии черноризци, приемше наказание и почитающе, ти, видяще мужа доблесть, въсхвалятъ Бога и, угодника его прославляющии, на прочий подвигъ укрепяться, паче же въ стране сей, яко такъ мужь явися, угодникъ Божий. О семъ бо рече Господь пророкомъ, яко «отъ утробы матерня възвахъ тя».[3] Хотящу же ми...
Входимость: 4. Размер: 79кб.
Часть текста: и мудръ советъ с ними творити, хотя самъ в другие двигнутися на безбожную и поганую Казань, на презлыя и неверныя недруги своя — казанския люди и мстити крови християнския, яко Елезванъ, ефиопъский царь, на омиритского царя Дунаса жидовина,[134] ревнуя прадедом своим: великому князю Святославу Игоревичю,[135] како той многажды Греческую землю плени, столь далече ей сущи от Руския земли разстояниемъ, и дани великия со Царя-града имая, со благородных грек, победивших древле Трою предивную и прегордаго царя перскаго Скерска;[136] и той же великий князь по Дунаю стоящихъ 80 градовъ болгарскихъ взя. Поревнова же и сыну его, первому во благочестии возсиявшему — православному и великому князю Владимиру, иже державу свою — Рускую землю — святымъ крещением просвятившему, како взя великий град Корсунь[137] и иныя земли многия з дары, работаху ему, дани дающе. И надо всеми враги его рука его бе высока. Велми же позавиде Владимиру Манамаху,[138] якоже той подвизася на греческаго царя Констянтина Монамаха[139] великим ополчением ратнымъ, не хотевшю греческому царю мира поновити и дани...
Входимость: 6. Размер: 39кб.
Часть текста: нас сберег, разъсеяныя суща, и зверем удобь емлемый бьшающа ловъ. Нъне же нову в уши наши въпадшюю слышанию настоящее писание къ святыне твоей послахом, ово убо долъжное то и въздаюше поклонение и еже от нею благословление просяще, ово же и о слышанемъ сказающе; еда бо се въ твою не вънесено бысть слухы. Слышахом бо яко цятом арменом некым рекше отшелником арменьскыя службы ту сътворше жилище и безмольствовати ту произволивше, неции всяко от доброненавистнаго беса нападают на них и яко неправославны облыгуют и всячьскыми образы оскорьбляютъ их. Но убо таковии приятне бяху от прежде бывших патриархъ наших, и некая от них братья суть въ честней обители святаго Чюдтворца Симеона учинене и въ иных монастырих, в нихже и служат и Причистымъ Таинам съ православными причящаются, и ниже от древних лет дажде доныне възниче съмнинье некое о славе их. Сия убо мы яко ведуще възвестихом; твоего же хотенья есть или нраву предварших патриархъ последовати, или инако некако помянувшемуся и угодному Богови створити. Честныя убо и святыя молитвы твоя да дароване будут нам въ всемъ житии. РАВНОЕ ПОСЛАНЬЕ ПОСЛАНАГО ОТ СВЯТАГО ЧЮДОТВОРЦА СИМЕОНА К КИРЪ ЕУФИМЬЮ ПАТРИАРХУ ИЕРУСАЛИМЬСКОМУ С ПАТРИАРХОВЕМ ПОСЛАНЬЕМ. Надписанье. Блаженейшему и святому владыце моему треблаженому патриарху Иерусалимьскому Петръ последнии мних прозвитеръ и игуменъ и архимандритъ честныя обители иже на Дивнеи горе святаго и чюдотворца Семеона, рабъ молитвы твоея. Блаженийший и владыко и святеиший, слышание некое приде въ наша слухы о ту сущих и ошелникох цятох, ту негде жилище створшим и безмольствовати произволившим. Неции всяко наваждением добруненавистника врага нападают на них и яко неправославны облыгаютъ и всяцем образом опечялеют их. Тии же, владыко святый, приятни бяху от предварших святыхъ старець и святийших патриархъ, и нецеи от них съчтани суть въ братья нашея обители и служити и съпричящатися с нами и въ ...
Входимость: 3. Размер: 40кб.
Часть текста: Идоша весне на половце Святополкъ, и Володимеръ, Давыдъ. И дошедше Воиня, воротишася. Того же лета пришедше половци <...> воеваша около Переяславля по селомъ. Того же лета взяша полонъ половьци у Чина.[561] В то же лето бысть знаменье в Печерьскомъ манастыри февраля въ 11 день: явися столпъ огненъ от земля до небесе, а молнья освитиша всю землю, и на небеси погреме в час 1 нощи, весь миръ виде. Се сь же столпъ ста на тряпезници камяней, яко не видити хреста бяше, и стоя мало, ступи на церковь и ста надъ гробомъ Федосьевомъ, и потомъ надъ верхъ съступи, аки ко въстоку лицемъ, и потомъ невидимо бысть. Се же бяше не огнь, ни столпъ, но видъ ангельскый: ангелъ бо сице являеться ово столпомъ огненомъ, ово же пламеномь. Якоже рече Давидъ: «Творя ангелы своя духы и слугы своя огнь пламянъ,[562] и слеми суть повеленьемь Божьимъ, аможе хощеть Владыка, всихъ Творець, ангеломъ и человекомъ. Ангелъ бо приходить, кде благая места и молитвении домове, и ту показають нечто мало видинья своего, ово бо огнемь, ово столпомъ, ово инако, яко мощно зрети человеком, а не мощно бо зрети человекомъ естьства ангельскаго видити, аще и Моиси великий не возможе видети ангельскаго естьства: водяшеть бо я во дне столпъ облаченъ, а в нощи столпъ огненъ,[563] то се не...