Приглашаем посетить сайт

Поиск по материалам сайта
Cлова начинающиеся на букву "Е"


А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W X Y Z
Поиск  

Показаны лучшие 100 слов (из 173).
Чтобы посмотреть все варианты, нажмите

 Кол-во Слово (варианты)
114ЕВА (ЕВЕ, ЕВЫ, ЕВУ, ЕВ)
258ЕВАНГЕЛИЕ (ЕВАНГЕЛИИ, ЕВАНГЕЛИЯ, ЕВАНГЕЛИЮ, ЕВАНГЕЛИЯХ)
95ЕВАНГЕЛИСТ (ЕВАНГЕЛИСТА, ЕВАНГЕЛИСТОМ, ЕВАНГЕЛИСТЫ, ЕВАНГЕЛИСТОВ)
138ЕВАНГЕЛЬСКИЙ (ЕВАНГЕЛЬСКОМУ, ЕВАНГЕЛЬСКАЯ, ЕВАНГЕЛЬСКОЕ, ЕВАНГЕЛЬСКОМ)
12ЕВГЕНИЙ, ЕВГЕНИЯ (ЕВГЕНИИ, ЕВГЕНИЕМ)
33ЕВДОКИЯ (ЕВДОКИИ, ЕВДОКИЮ, ЕВДОКИЕЙ, ЕВДОКИЙ)
14ЕВНУХ (ЕВНУХОВ, ЕВНУХАМИ, ЕВНУХУ, ЕВНУХИ)
19ЕВПАТИЙ (ЕВПАТИЯ, ЕВПАТИИ, ЕВПАТИЕМ)
22ЕВПРАКСИЯ (ЕВПРАКСИИ, ЕВПРАКСИЮ)
117ЕВРЕЙ (ЕВРЕЕВ, ЕВРЕИ, ЕВРЕЯМ, ЕВРЕЯ, ЕВРЕЯХ)
150ЕВРЕЙСКИЙ (ЕВРЕЙСКОГО, ЕВРЕЙСКОЙ, ЕВРЕЙСКИМ, ЕВРЕЙСКОМУ)
9ЕВРИПИД (ЕВРИПИДА)
53ЕВРОПА (ЕВРОПЫ, ЕВРОПУ, ЕВРОПЕ)
28ЕВРОПЕЙСКИЙ (ЕВРОПЕЙСКИХ, ЕВРОПЕЙСКОЙ, ЕВРОПЕЙСКОМ, ЕВРОПЕЙСКОГО, ЕВРОПЕЙСКИЕ)
27ЕВФРАТ (ЕВФРАТА, ЕВФРАТУ, ЕВФРАТЕ)
11ЕВХАРИСТИЯ (ЕВХАРИСТИИ)
315ЕГИПЕТ (ЕГИПТА, ЕГИПТЕ, ЕГИПТУ, ЕГИПТОМ)
157ЕГИПЕТСКИЙ (ЕГИПЕТСКОЙ, ЕГИПЕТСКОГО, ЕГИПЕТСКИХ, ЕГИПЕТСКИМ)
79ЕГИПТЯНЕ (ЕГИПТЯНАМИ, ЕГИПТЯНАМ)
15ЕГИПТЯНИН (ЕГИПТЯНИНА, ЕГИПТЯНИНЕ)
20ЕГУПТЕ (ЕГУПТА)
15ЕГУПТЯНЕ (ЕГУПТЯНЫ, ЕГУПТЯН)
239ЕДА (ЕДЫ, ЕДЕ, ЕДУ, ЕДОЙ)
11ЕДИГЕР (ЕДИГЕРА, ЕДИГЕРЕ, ЕДИГЕРОМ)
40ЕДИНЕНИЕ (ЕДИНЕНИЯ, ЕДИНЕНИЮ, ЕДИНЕНИИ)
37ЕДИНИТЬ (ЕДИНИ, ЕДИНИМ, ЕДИНИТ)
119ЕДИНИЦА (ЕДИНИЦЕ, ЕДИНИЦЫ, ЕДИНИЦУ, ЕДИНИЦЕЙ)
13ЕДИНОБОРСТВО (ЕДИНОБОРСТВЕ)
8ЕДИНОВЕРЕЦ (ЕДИНОВЕРЦЕВ, ЕДИНОВЕРЦАМИ, ЕДИНОВЕРЦЫ)
12ЕДИНОВЕРНЫЙ (ЕДИНОВЕРНЫХ, ЕДИНОВЕРНЫЕ, ЕДИНОВЕРНЫМИ, ЕДИНОВЕРЕН, ЕДИНОВЕРНОЙ)
21ЕДИНОГЛАСНЫЙ (ЕДИНОГЛАСНО)
10ЕДИНОДУШИЕ (ЕДИНОДУШИИ, ЕДИНОДУШИЮ, ЕДИНОДУШИЯ, ЕДИНОДУШИЕМ)
21ЕДИНОДУШНЫЙ (ЕДИНОДУШНО, ЕДИНОДУШНЫ, ЕДИНОДУШНАЯ, ЕДИНОДУШЕН, ЕДИНОДУШНОМ)
13ЕДИНОМЫСЛИЕ (ЕДИНОМЫСЛИЕМ, ЕДИНОМЫСЛИЮ, ЕДИНОМЫСЛИЯ, ЕДИНОМЫСЛИИ)
17ЕДИНОМЫШЛЕННИК (ЕДИНОМЫШЛЕННИКАМИ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКОВ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКОМ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКАМ, ЕДИНОМЫШЛЕННИКА)
16ЕДИНООБРАЗНЫЙ (ЕДИНООБРАЗНО, ЕДИНООБРАЗНЫЕ, ЕДИНООБРАЗНАЯ, ЕДИНООБРАЗНЫ, ЕДИНООБРАЗНА)
51ЕДИНОРОДНЫЙ (ЕДИНОРОДНОГО, ЕДИНОРОДНЫМ, ЕДИНОРОДНУЮ, ЕДИНОРОДНАЯ)
26ЕДИНОСУЩНЫЙ (ЕДИНОСУЩНУЮ, ЕДИНОСУЩЕН, ЕДИНОСУЩНОЮ, ЕДИНОСУЩНОГО)
97ЕДИНСТВЕННЫЙ (ЕДИНСТВЕННОГО, ЕДИНСТВЕННОМУ, ЕДИНСТВЕННАЯ, ЕДИНСТВЕННУЮ)
203ЕДИНСТВО (ЕДИНСТВА, ЕДИНСТВЕ, ЕДИНСТВУ, ЕДИНСТВОМ)
1392ЕДИНЫЙ (ЕДИНОГО, ЕДИНОМУ, ЕДИН, ЕДИНО)
15ЕДУЩИЙ (ЕДУЩИМ, ЕДУЩЕМ, ЕДУЩИХ, ЕДУЩИЕ)
1689ЕЖ, ЕЖА (ЕЖЕ, ЕЖИ)
9ЕЖЕГОДНИК
19ЕЖЕГОДНЫЙ (ЕЖЕГОДНО, ЕЖЕГОДНУЮ, ЕЖЕГОДНОЕ, ЕЖЕГОДНЫМ)
33ЕЖЕДНЕВНЫЙ (ЕЖЕДНЕВНО, ЕЖЕДНЕВНЫХ, ЕЖЕДНЕВНОЕ, ЕЖЕДНЕВНЫЕ, ЕЖЕДНЕВНАЯ)
12ЕЗДА (ЕЗДЕ)
126ЕЗДИТЬ (ЕЗДИЛ, ЕЗДЯТ, ЕЗДЯ, ЕЗДИ)
26ЕЗДРЫ (ЕЗДРА, ЕЗДР)
23ЕЗЕКИИ (ЕЗЕКИЮ, ЕЗЕКИЕЙ)
101ЕЗЕРА (ЕЗЕРО, ЕЗЕРЕ, ЕЗЕРУ, ЕЗЕРЫ)
36ЕКАТЕРИНА (ЕКАТЕРИНЫ, ЕКАТЕРИНЕ)
12ЕКНУТЬ
50ЕКТОРА (ЕКТОР, ЕКТОРУ, ЕКТОРЕ, ЕКТОРОМ)
10ЕЛЕАЗАР (ЕЛЕАЗАРА)
42ЕЛЕЙ (ЕЛЕЕМ, ЕЛЕЯ, ЕЛЕЕ)
204ЕЛЕНА (ЕЛЕНЫ, ЕЛЕНУ, ЕЛЕНЕ, ЕЛЕНОЙ)
39ЕЛЕОНСКОЙ (ЕЛЕОНСКУЮ, ЕЛЕОНСКАЯ)
23ЕЛИЗАВЕТА (ЕЛИЗАВЕТЫ, ЕЛИЗАВЕТЕ, ЕЛИЗАВЕТУ)
379ЕЛИКО (ЕЛИКА, ЕЛИКИ)
49ЕЛИСЕЙ (ЕЛИСЕЯ, ЕЛИСЕЕМ, ЕЛИСЕЮ, ЕЛИСЕИ)
32ЕЛЛИНСКИЙ (ЕЛЛИНСКОГО, ЕЛЛИНСКОМ, ЕЛЛИНСКИМ, ЕЛЛИНСКОЙ)
69ЕЛЬ (ЕЛИ, ЕЛЕЙ)
21ЕМШЕ (ЕМШИ, ЕМШЕМ, ЕМШУ)
101ЕНОХА (ЕНОХУ, ЕНОХОМ, ЕНОХЕ)
24ЕПАРХИЯ (ЕПАРХИЮ, ЕПАРХИИ, ЕПАРХИЕЙ, ЕПАРХИЯМ)
652ЕПИСКОП (ЕПИСКОПА, ЕПИСКОПОМ, ЕПИСКОПЫ, ЕПИСКОПОВ)
62ЕПИСКОПИЯ (ЕПИСКОПИЮ, ЕПИСКОПИИ)
21ЕПИСКОПСКИЙ (ЕПИСКОПСКОЙ, ЕПИСКОПСКУЮ, ЕПИСКОПСКАЯ, ЕПИСКОПСКОГО)
18ЕПИСКОПСТВО (ЕПИСКОПСТВА, ЕПИСКОПСТВЕ)
22ЕПИСКУП (ЕПИСКУПА, ЕПИСКУПОМ, ЕПИСКУПУ, ЕПИСКУПЫ)
17ЕПИСТОЛИИ (ЕПИСТОЛИЮ, ЕПИСТОЛИЕМ)
12ЕПИТИМЬЯ (ЕПИТИМЬЮ, ЕПИТИМИЙ, ЕПИТИМЬЕЮ, ЕПИТИМЬЕЙ)
10ЕПИФАНА (ЕПИФАН, ЕПИФАНЕ, ЕПИФАНУ, ЕПИФАНОМ)
80ЕПИФАНИЙ (ЕПИФАНИЯ, ЕПИФАНИЮ, ЕПИФАНИЕМ, ЕПИФАНИИ)
14ЕРА
44ЕРАЗМ (ЕРАЗМА, ЕРАЗМЕ, ЕРАЗМУ, ЕРАЗМОМ)
19ЕРЕМИН (ЕРЕМИНЫМ, ЕРЕМИНА)
184ЕРЕСЬ (ЕРЕСИ, ЕРЕСЕЙ, ЕРЕСЬЮ, ЕРЕСЯМИ)
391ЕРЕТИК (ЕРЕТИКОВ, ЕРЕТИКИ, ЕРЕТИКА, ЕРЕТИКАМИ)
49ЕРЕТИЧЕСКИЙ (ЕРЕТИЧЕСКОГО, ЕРЕТИЧЕСКИХ, ЕРЕТИЧЕСКИМ, ЕРЕТИЧЕСКИЕ, ЕРЕТИЧЕСКАЯ)
46ЕРМОЛАЙ (ЕРМОЛАЯ, ЕРМОЛАЮ, ЕРМОЛАЕМ)
35ЕРМОЛИНА (ЕРМОЛИН, ЕРМОЛИНЕ, ЕРМОЛИНЫМ, ЕРМОЛИНУ)
20ЕРМОЛИНСКОЙ (ЕРМОЛИНСКАЯ)
53ЕРУСАЛИМ (ЕРУСАЛИМЕ, ЕРУСАЛИМА, ЕРУСАЛИМУ)
13ЕРЬ (ЕРЕЙ, ЕРИ)
127ЕСМЫ (ЕСМЕ, ЕСМО, ЕСМА)
80ЕСТВА (ЕСТВУ, ЕСТВЫ, ЕСТВОЮ, ЕСТВЕ)
190ЕСТЕ (ЕСТА, ЕСТЫ)
103ЕСТЕСТВЕННЫЙ (ЕСТЕСТВЕННО, ЕСТЕСТВЕННЫМ, ЕСТЕСТВЕННОЕ, ЕСТЕСТВЕННОЙ)
169ЕСТЕСТВО (ЕСТЕСТВА, ЕСТЕСТВОМ, ЕСТЕСТВЕ, ЕСТЕСТВУ)
204ЕСТЬ (ЕЛ, ЕДЯТ, ЕСТ, ЕЛИ, ЕМ)
137ЕСТЬСТВО (ЕСТЬСТВА, ЕСТЬСТВУ, ЕСТЬСТВЕ, ЕСТЬСТВОМ)
34ЕТЕРА (ЕТЕР, ЕТЕРЫ, ЕТЕРУ, ЕТЕРО)
45ЕФЕС (ЕФЕСЕ, ЕФЕСА)
96ЕФРЕМ (ЕФРЕМА, ЕФРЕМОМ, ЕФРЕМУ, ЕФРЕМЕ)
35ЕФРОСИНА (ЕФРОСИН, ЕФРОСИНОМ, ЕФРОСИНЕ)
9ЕХАВШИЙ (ЕХАВШИМ, ЕХАВШИЕ)
205ЕХАТЬ (ЕХАЛ, ЕДУ, ЕХАЛИ, ЕДЕТ)
17ЕХИДНЫЙ (ЕХИДНА, ЕХИДНЫ)

Несколько случайно найденных страниц

по слову ЕЛИКО (ЕЛИКА, ЕЛИКИ)

1. Повесть временных лет (оригинал). Начало княженья Святославьля.
Входимость: 6. Размер: 125кб.
Часть текста: временных лет (оригинал) Начало княженья Святославьля. Начало княженья Святославьля. В лето 6454. Ольга съ сыномъ Святославомъ събра вои многы и храбры, и иде на Деревьскую землю. И изыдоша древляне противу. И снемъшемася обема полкома на скупь, суну копьемъ Святославъ на деревляны, и копье летевъ сквози уши коневи и удари в ногы коневи, бе бо велми детескъ.[141] И рече Свенгелдъ и Асмудъ: «Князь уже почалъ, потягнемъ, дружино, по князи». И победиша деревьляны.[142] Деревляне же побегоша и затворишася в городехъ своихъ. Ольга же устремися съ сыномъ своимъ на Искоростень городъ, яко те бяху убиле мужа ея, и ста около города съ сыномъ своимъ, а деревляне затворишася в городе, и боряху крепько из города, ведаху бо, яко сами убиле князя и на что ся предати. И стоя Ольга лето цело, и не можаше взяти города, и умысли сице: посла къ городу, ркущи: «Чего хощете доседети? А вси ваши городи передашася мне, и ялися по дань, и делають нивы своя и землю свою, а вы хощете голодомъ измерети, не имучися по дань». Деревляни же рькоша: «Ради быхомъ ся яли по дань, но хощеши мьшати мужа своего». Рече же имъ Ольга, яко «Азъ уже мьстила есмь мужа своего, когда придоша къ Киеву, и второе, и третьее, еже когда творяхут трызъну мужю моему. А уже не хощю отмщения творити, но хощю дань имати помалу и, смирившися с вами, поиду опять». Ркоша же древляне: «Что хощеши у нас? Ради даемъ и медом и скорою». Она же рече имъ: «Ныне у вас нету меду, ни скоры, но мала у васъ прошю: дайте ми от двора по три голуби и по три воробьи. Азъ бо не хощю тяжькы дани възложити на васъ, якоже мужь мой, но сего у вас прошю мала: изнемогли бо ся есте въ осаде, да вдайте ми се малое». Деревляне же ...
2. Житие Авраамия Смоленского (оригинал)
Входимость: 3. Размер: 56кб.
Часть текста: насъ презрети въ мнозей прелести мира сего, но посла на избавление наше Сынъ свой единочадный. Глаголеть бо пророкомъ Духъ Святый: «Не ходатай, ни аггелъ осия ны, но самъ сый преклонь небеса и сниде»;[1] и родися отъ святыя и пречистыя и неискусобрачныя приснодевыя Мария безъ семене отъ святаго Духа, и поживъ яко человекъ на земли, и страсть претерпе отъ твари своея, и смерть вкуси на кресте, безстрастенъ сый и бесмертенъ Божествомъ, и въ гробе положенъ, и въскресе третий день, явися ученикомъ своимъ и уверивъ я, и многа знамениа и чюдеса показа предъ ученикы, и взыиде на небо къ Отцю, и седе одесную, и посла святый свой Духъ на святыя апостолы, и теми вся языкы просвети и научи истинне веровати и славити Бога, и се, заповедаа, глаголаше: «Се азъ с вами есмь по вся дни до скончания века».[2] И се преже написаниа молю ти ся, Господи Исусе Христе Сыне Божий, молитвами пресвятыя и пречистыа Девы матере и всехъ небесныхъ силъ, и всехъ святыхъ молбами, и дай же ми разумъ, просвещенъ Божиею благодатью, подаждь мне худому и грешнеишу паче всехъ светлый подвигъ житиа и терпениа начати, еже о житьи блаженаго Аврамиа, бывшаго игумена монастыря сего святыя владычица нашея Богородица, его же день успениа ныне празднующи память чтемъ. Се же, братия, въспоминающу житие преподобнаго и не сущу написану, печалью по вся дни обдержимъ быхъ и моляхся Богу: «Господи, сподоби мя вся по ряду писати о житьи богоноснаго отца нашего Авраамиа», — да и по насъ сущии черноризци, приемше наказание и почитающе, ти, видяще мужа доблесть, въсхвалятъ Бога и, угодника его прославляющии, на прочий подвигъ укрепяться, паче же въ стране сей, яко такъ мужь явися, угодникъ Божий. О семъ бо рече Господь пророкомъ, яко «отъ утробы матерня възвахъ тя».[3] Хотящу же ми...
3. Казанская история - оригинал. Главы 49-68
Входимость: 4. Размер: 79кб.
Часть текста: и мудръ советъ с ними творити, хотя самъ в другие двигнутися на безбожную и поганую Казань, на презлыя и неверныя недруги своя — казанския люди и мстити крови християнския, яко Елезванъ, ефиопъский царь, на омиритского царя Дунаса жидовина,[134] ревнуя прадедом своим: великому князю Святославу Игоревичю,[135] како той многажды Греческую землю плени, столь далече ей сущи от Руския земли разстояниемъ, и дани великия со Царя-града имая, со благородных грек, победивших древле Трою предивную и прегордаго царя перскаго Скерска;[136] и той же великий князь по Дунаю стоящихъ 80 градовъ болгарскихъ взя. Поревнова же и сыну его, первому во благочестии возсиявшему — православному и великому князю Владимиру, иже державу свою — Рускую землю — святымъ крещением просвятившему, како взя великий град Корсунь[137] и иныя земли многия з дары, работаху ему, дани дающе. И надо всеми враги его рука его бе высока. Велми же позавиде Владимиру Манамаху,[138] якоже той подвизася на греческаго царя Констянтина Монамаха[139] великим ополчением ратнымъ, не хотевшю греческому царю мира поновити и дани...
4. Из Тактикона Никона Черногорца (оригинал)
Входимость: 6. Размер: 39кб.
Часть текста: нас сберег, разъсеяныя суща, и зверем удобь емлемый бьшающа ловъ. Нъне же нову в уши наши въпадшюю слышанию настоящее писание къ святыне твоей послахом, ово убо долъжное то и въздаюше поклонение и еже от нею благословление просяще, ово же и о слышанемъ сказающе; еда бо се въ твою не вънесено бысть слухы. Слышахом бо яко цятом арменом некым рекше отшелником арменьскыя службы ту сътворше жилище и безмольствовати ту произволивше, неции всяко от доброненавистнаго беса нападают на них и яко неправославны облыгуют и всячьскыми образы оскорьбляютъ их. Но убо таковии приятне бяху от прежде бывших патриархъ наших, и некая от них братья суть въ честней обители святаго Чюдтворца Симеона учинене и въ иных монастырих, в нихже и служат и Причистымъ Таинам съ православными причящаются, и ниже от древних лет дажде доныне възниче съмнинье некое о славе их. Сия убо мы яко ведуще възвестихом; твоего же хотенья есть или нраву предварших патриархъ последовати, или инако некако помянувшемуся и угодному Богови створити. Честныя убо и святыя молитвы твоя да дароване будут нам въ всемъ житии. РАВНОЕ ПОСЛАНЬЕ ПОСЛАНАГО ОТ СВЯТАГО ЧЮДОТВОРЦА СИМЕОНА К КИРЪ ЕУФИМЬЮ ПАТРИАРХУ ИЕРУСАЛИМЬСКОМУ С ПАТРИАРХОВЕМ ПОСЛАНЬЕМ. Надписанье. Блаженейшему и святому владыце моему треблаженому патриарху Иерусалимьскому Петръ последнии мних прозвитеръ и игуменъ и архимандритъ честныя обители иже на Дивнеи горе святаго и чюдотворца Семеона, рабъ молитвы твоея. Блаженийший и владыко и святеиший, слышание некое приде въ наша слухы о ту сущих и ошелникох цятох, ту негде жилище створшим и безмольствовати произволившим. Неции всяко наваждением добруненавистника врага нападают на них и яко неправославны облыгаютъ и всяцем образом опечялеют их. Тии же, владыко святый, приятни бяху от предварших святыхъ старець и святийших патриархъ, и нецеи от них съчтани суть въ братья нашея обители и служити и съпричящатися с нами и въ ...
5. Повесть временных лет (оригинал). В лето 6618.
Входимость: 3. Размер: 40кб.
Часть текста: Идоша весне на половце Святополкъ, и Володимеръ, Давыдъ. И дошедше Воиня, воротишася. Того же лета пришедше половци <...> воеваша около Переяславля по селомъ. Того же лета взяша полонъ половьци у Чина.[561] В то же лето бысть знаменье в Печерьскомъ манастыри февраля въ 11 день: явися столпъ огненъ от земля до небесе, а молнья освитиша всю землю, и на небеси погреме в час 1 нощи, весь миръ виде. Се сь же столпъ ста на тряпезници камяней, яко не видити хреста бяше, и стоя мало, ступи на церковь и ста надъ гробомъ Федосьевомъ, и потомъ надъ верхъ съступи, аки ко въстоку лицемъ, и потомъ невидимо бысть. Се же бяше не огнь, ни столпъ, но видъ ангельскый: ангелъ бо сице являеться ово столпомъ огненомъ, ово же пламеномь. Якоже рече Давидъ: «Творя ангелы своя духы и слугы своя огнь пламянъ,[562] и слеми суть повеленьемь Божьимъ, аможе хощеть Владыка, всихъ Творець, ангеломъ и человекомъ. Ангелъ бо приходить, кде благая места и молитвении домове, и ту показають нечто мало видинья своего, ово бо огнемь, ово столпомъ, ово инако, яко мощно зрети человеком, а не мощно бо зрети человекомъ естьства ангельскаго видити, аще и Моиси великий не возможе видети ангельскаго естьства: водяшеть бо я во дне столпъ облаченъ, а в нощи столпъ огненъ,[563] то се не...